A SZENT KERESZT OLTALMÁBA AJÁNLOTT BLOG. XVI. BENEDEK PÁPA ÉS ACKERMANN KÁLMÁN ATYA TISZTELETÉRE AJÁNLOTT BLOG.

2013. február 12., kedd

Páni a paní - holnap véget ér a karneválok ideje (farsangi bejegyzés)

Páni a paní, vím, jak se ruší žal,
já tíhnu duší jen k lady Carneval.
Já, kdysi pannám, já ba i vdovám lhal,
teď v srdci chovám jen Lady Carneval.

A s ní vchází do mě hřích nepoznán,
tančí v bílých kamaších, je můj pán,
život snad bych za něj dal,
ó má Lady Carneval,
mám tě rád, mám tě rád.

Paní a páni, vím, jak se ruší žal,
já tíhnu duší jen k lady Carneval.
Teď v srdci chovám jen Lady Carneval.

Páni a paní, dříve já jenom spal,
teď sháním věno vám, Lady Carneval.
Já, kdysi kartám vášnivě podléhal,
teď už se modlím jen k Lady Carneval.

Já, kdysi pannám, já ba i vdovám lhal,
teď v srdci chovám jen Lady Carneval.
Teď v srdci chovám jen Lady Carneval.

Talán túl feszültnek tűnik most a közhangulat, de az SZTK blog ezen is segít! Lady Carneval - sokak számára ismerős dalcím. Most ezt hallgathatják meg olvasóink a karneválok időszakának utolsó estéjén. Legyünk vidámak, hiszen "A vidám szív jót tesz az egészségnek, a nyomott kedély emészti a testet." (Péld 17,22). 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...